Stojany pro Netto Marken-Discount
Německý řetězec supermarketů Netto Marken-Discount si nás vybral k výrobě stojanů s cílem zlepšit prezentaci omáček Knorr a zajistit jejich efektivnější prodej.
Cílem bylo vyplnit úzký 20cm prostor na koncích regálů, který obchodníci většinou nechávají bez povšimnutí – je přitom výborně viditelný ze širokého úhlu a pokud se správně navrhne, přitahuje spoustu pozornosti. Lidé si totiž rádi zkracují cestu a okolo rohů prochází co nejvíce natěsno, takže stačí vystavit výrazné zboží nebo nabídkové bannery a úspěch je zaručen.
Zaměřili jsme se na konstrukci, která musela být pevná pro nosnost až 80 kg a zároveň s bezpečným zaoblením, aby nezachytávala oděvy zákazníků. Při návrhu jsme také mysleli na bezpečné ukotvení k druhému boxu, takže stojan vydrží i náraz nákupního košíku.
Náš návrh také odrážel požadavek zákazníka, aby stojany vizuálně zapadly do současného konceptu prodejen a zároveň byly praktické pro jejich obsluhu.
A jak to dopadlo? V Netto Marken-Discount byli spokojení s kvalitou dodaných stojanů a po několika měsících nám prozradili, že se prodej daných omáček zvýšil o více než 240 %!
Realizace včetně návrhu | Dodaných stojanů | Nosnost |
---|---|---|
5 týdnů | 300 ks | až 80 kg |